Je kent het zelf wel. Je bent op zoek naar een helpende hand voor jouw probleem. Google is je beste vriend en je komt op een website terecht van een bedrijf die jou kan helpen π€
πΌπ‘π‘ππ¨ π¬ππ© ππ π‘πππ¨π©, π π€π’π© πππ§πππ© πππ ππ πππ£π£ππ£ π€©
Alsof iemand in jouw koppie is gedoken en alle problemen aankaart waar je zo mee loopt. Je hebt gelijk dat zij-begrijpen-mij-gevoel. En je ligt zelfs dubbel om de manier van communicatie. WOW! β€οΈ
“Hoe kan ik zo snel mogelijk contact opnemen met dit bedrijf?”
Het kan ook anders.
π
π π«π€ππ‘π© ππππ£ π π‘ππ π
Als een website niet op jouw probleem of gevoel is afgestemd dan ben je zo weer weg. Het zorgt niet voor een appeltaart-effect bij het bezichtigen van een nieuwe woning. Je voelt je niet thuis. Gelukkig staat er een kruisje rechtsboven. DOOOOEI! ππ»
ππ¨ πππ© ππ§π πππ© π¨π€π’π’πππ π’ππ£π¨ππ£ π¬πππ π‘ππ π ππ£? π€·π»ββοΈ
Nee. Door juist jouw eigen stijl door te voeren, trek je jouw droomklanten aan. Je zult direct merken dat de samenwerking een feestje wordt. π
πΏπ ππ‘π€πͺ π«ππ£ πππ© π«ππ§ππππ‘?
Zorg dat je een website hebt die volledig bij jou en je doelgroep past. Wordt geen allemansvriend.
Wie is jouw ideale klant? Laat het ons weten in de comments!